søndag 1. april 2012

Eg syr igjen!

Heisann, dokke som fortsatt er følger her inne. Bloggen har ligge død eit års tid no. Det har sine grunner... blant anna har eg flytta to gongar, og held no på å pusse opp eit heilt hus, samt opplevd eit par minde hyggelege ting som har tatt energien frå meg, og i tilleg gått gjennom eit hardt svangerskap. Fortsatt har ikkje baby kome, termin 25.april, men den siste tida har eg fått att litt energi og lysta til å sy. 
Foreløpig har eg ikkje lagt ut noko i butikken min. Mulig det kjem etter kvart, har iallefall lyst å fortsette å selge litt. Eg har sydd ein del til guten min på 3 år og til prinsessa i magen. No ønskjer eg fyrst og fremst å samle alt her inne, og håper samtidig eg kan vere til litt inspirasjon for andre. Og så legg eg ut for salg innimellom. 


Body og heildress klart til lille prinsessa, samt ei lita hue. 

Body
Mønster: Ottobre 1/2012
Stoff: Sydilla

Heildress
Mønster: Stoff og Stil
Stoff: Sydilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar